לוקח רגע מהדיונים בקבינט הקורונה כדי לעדכן אתכם אישית על ההחלטות שלפנינו:

Sep 10, 2020 · 5:14 PM UTC

408
162
18
1,297
0
Replying to @netanyahu
לך הביתה ביבי, נמאסתם, נמאסתם, אנחנו שונאים אותך
Replying to @netanyahu
Another Day in Court of Justice🇮🇱 @netanyahu explains to Judge Ito, If eye Did It, Here is how I would've Done it. His Lawyer, @AlanDersh, Tells Judge Ito, BiBs is Insane. and besides, When Gloves Stained with Her Blood, It shrinks, thus won't Fit OJ's hand.
GIF
Replying to @netanyahu
אל תשכחו להמשיך להביא חולים מחו"ל , כמו שעשיתם מאז הסגר במרץ ועד עכשיו...
2
Replying to @netanyahu
זיו רובינשטיין קוראים לו אודי אנג׳ל. אודי הוא איש נחמד. קצת מגלומן מהכרות אישית בת שעה, אבל אפשר להבין לאור כך שהונו מוערך ב2.4 מיליארד דולר. האיש שולט פחות או יותר בכל תאגיד במדינה וכן, גם באמצעי תקשורת לא מעטים. זה האיש שתורם את מטוסו הפרטי למשפחת נתניהו על שני בניה לטיסה ההזוי
Replying to @netanyahu
משרד ראש הממשלה הודיע לפני דקות אחדות ליחידה לאבטחת אישים, כי משפחת נתניהו לא תלון יותר בבלפור בסופי שבוע. החל מחמישי בערב ועד ראשון בבוקר האבטחה עוברת לקיסריה. שלושה לילות בשבוע הם יישנו בקיסריה. בקרוב יתווספו עוד ארבעה.. שבת! בלפור!
Replying to @netanyahu
למה? למה אתה יוצא באמצע הדיונים....מנהל גרוע!
1
Replying to @netanyahu
לוקח רגע הפסקה מהטוויטר כדי לצייץ לכם משהו אחד שלא קשור למשפט שלי.
1
Replying to @netanyahu
לא יהיה!!! אתה תסתובב חופשי ותקבל משכורת מאיתנו על הכלום שאתה עושה ותסגור אותנו במעצר בית. לא יהיה!!! יהיה כאן מרי אזרחי שלא יפסיק עד שתעוף לנו מהשלטון!!
2