נפגשתי השבוע עם עמותות סיוע למשפחות נזקקות. אנחנו מחוייבים שלא תהיה אף משפחה שתגיע לחג בלי ארוחת חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם. החלטנו להגדיל את סכום הסיוע שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש״ח. כל ישראל ערבים זה לזה.

Sep 10, 2020 · 4:45 PM UTC

292
129
21
918
0
Replying to @netanyahu
תגיד...ירדת מהפסים? המדינה מסייעת לעמותות סיוע לסייע לנזקקים? איבדת את הבושה. גאון הכלכלה הכושלת,אבי הקפיטליזם החזירי.
Replying to @netanyahu
מישהו עשה חישוב ש 18 מליון שקל,יוצא 18 שקל לנזקק. אני לא מתפלא שהאיש ההזוי הזה מתגאה בזה...הוא יכול "לשרוד" עם 18 שקל בכיס עשר שנים. רק שלאף אחד מהנזקקים אין חברים טייקונים שמממנים אותו...
Replying to @netanyahu
תתפטר,לך על עסקת טיעון,שב בכלא3-4 שנים,תתכתוב ספר,תנוח משרה,אנחנו בינתיים נאחה את הקרעים שקרעת בעם ונשקם את מערכות אכיפת החוק. כולנו נרוויח. Win Win.
Replying to @netanyahu
תראה מה זה צירוף מקרים...
3
Replying to @netanyahu
ארוחות חג זה מה שאתה מציע למצביעים שלך. יש לך את זה ביותר מגעיל ..
Replying to @netanyahu
בבקשה תסגור את עמותות הסיוע , שנוסדו כדי לעשות את העבודה של הממשלה, ותוודא שהביטוח הלאומי ידאג להם בצורה מכבדת, ישירות לחשבון הבנק ולא דרך חבילות מזון או שוברים לרשתות מזון , ולא רק בחגים, ובבקשה אל תקרא להם נזקקים. גם העני ביותר מעדיף לקבל בזכות ולא בחסד.
Replying to @netanyahu
נוכל נאשם ב בשוחד צא לנבצרות
11