נפגשתי השבוע עם עמותות סיוע למשפחות נזקקות. אנחנו מחוייבים שלא תהיה אף משפחה שתגיע לחג בלי ארוחת חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם. החלטנו להגדיל את סכום הסיוע שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש״ח. כל ישראל ערבים זה לזה.

Sep 10, 2020 · 4:45 PM UTC

292
129
21
918
0
Replying to @netanyahu
יוזמה מבורכת של ראש הממשלה מי שרואה מעריך את כל המאמצים הנעשים בתקופה קשה זו, לגבי השמאל הציניקני, זה בדיוק כמו לרקוד לפני העיוור.
Replying to @netanyahu
18 מיליון ש"ח זה אפילו לא חצי מהכסף שיש לך יא טחון. מה אתה יודע על נזקקים?
1
Replying to @netanyahu
Sir i am big fan of you 😊😊
1
1
1
Replying to @netanyahu
אפס בניהול אפס במנהיגות אפס בפיקוד ממוצע - אפס
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
הרסת את המדינה!!! לך כבר הביתה!!! אי אפשר לראות אותך
1