נפגשתי השבוע עם עמותות סיוע למשפחות נזקקות. אנחנו מחוייבים שלא תהיה אף משפחה שתגיע לחג בלי ארוחת חג. נעשה הכל כדי לדאוג לכולם. החלטנו להגדיל את סכום הסיוע שהמדינה נותנת לעמותות סיוע לנזקקים פי 3, ל-18 מיליון ש״ח. כל ישראל ערבים זה לזה.

Sep 10, 2020 · 4:45 PM UTC

292
129
21
918
0
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה, מה עם מענק חג למקבלי הקצבאות? שר האוצר? שר הרווחה?
Replying to @netanyahu
מושחת תלך לנו כבר לא רוצים אותך
Replying to @netanyahu
פופוליסט היית ונשארת - וחוץ מזה הרסת את המדינה עד היסוד - חורבן בית שלישי או רביעי - תלוי איך סופרים את הגלות בת האלפיים שנה
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך ? מר פייק ניוז. מי שעדיין מאמין לך שיקום !!! כנראה שאף אחד לא קם.
Replying to @netanyahu
@netanyahu אין גבול למושחתות של העבריין נתניהו עבריין ונהנתן ללא מיצרים. ליכודניקים עוד כמה זמן הוא יוליך אתכם בכחש, תתעוררו!!!
Replying to @netanyahu
כדאי שתמא לנבצרות ותפרוש , הגעת לשיא כשלונך
Replying to @netanyahu
הילדז שלך קנה לך בוטים סוג ז׳.
Replying to @netanyahu
לך הביתה
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים, מציע שתשלח משהו גם למשפחת שלך בבלפור אתם גם משפחה נזקקת!!!
Replying to @netanyahu
תצא כבר לנבצרות