כולנו ראינו השבוע את אותם גילויים מזעזעים על טיוח חקירות ושיבוש חקירות, מעשים שנעשו על ידי בכירים בפרקליטות ובמשטרה. * אין מנוס מחקירה עצמאית ובלתי תלויה. אזרחי ישראל רוצים לדעת את האמת ורק כך אפשר להבטיח את שלטון החוק והדמוקרטיה. אין דרך לטייח את זה יותר.

Sep 9, 2020 · 5:05 PM UTC

491
253
35
1,812
0
Replying to @netanyahu
מזעזע זה רק: 3,500 חולים חדשים ביום למעלה מ 1,000 מתים כמעט מליון מובטלים מלחמת אחים מה שאתה עושה מזעזע והכל כדי להימלט מלהתייב בבית משפט ולהוכיח את חפותך
1
Replying to @netanyahu
אם ביבי וחבריו היו משקיעים במאבק בקורונה עשירית מהאנרגיה שהם משקיעים בנסיונות לחלצו מהכלא היינו היום שוכחים מהמגיפה.
1
Replying to @netanyahu
הדברים מזעזעים רק בעיניך ובעיני שטיחיך.הציבור לא נמלט ממשפט...אל תערבב אותנו... אחרי 14 שנים כבר מכירים את הטריקים שלך.תהיה גבר,תתמודד!
1
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה מתמסכן זה הכי עולב שיש.
1
Replying to @netanyahu
צא לניבצרות. תציל לנו את המדינה. מושחת.
2
Replying to @netanyahu
ועדת חקירה עצמאית שאתה תממן ? אדוני ראש הנחש תתפטר
1
Replying to @netanyahu
ועדת חקירה לצוללות עכשיו!
1
Replying to @netanyahu
אין מנוס מחקירה עצמאית ובלתי תלויה בנושא צוללות/המניות. אזרחי ישראל רוצים לדעת את האמת ורק כך אפשר להבטיח את שלטון החוק והדמוקרטיה. אין דרך לטייח את זה יותר
2
Replying to @netanyahu
יש קורונה, זוכר? זה פשוט לא ייאמן , לא מעניין לך את התחת
1
Replying to @netanyahu
איזו בדיחה... אתה מביך את מדינת ישראל. רץ מהר למדשאות הבית הלבן לחתימה על הסכם שהוא לא שלום אלא רק הוצאה לאור של נורמליזציה שהיתה שם כבר מזמן ואם יש הוכחה שזה לא שלום, זו העובדה שמי שמולך הוא רק שר החוץ שלהם. מכרת אותנו תמורת נשקים מתקדמים שעכשיו כל השכנים שלנו יקבלו.
1