Replying to @netanyahu
אוי , הפחד מהאזרחות קשה. עם האזרחות מגיעות החובות והשוויון בפני החוק. קשה לך משמח אותנו
Replying to @netanyahu
השידור חי, הכלכלה מתה
Replying to @netanyahu
החודש ינואר מתקרב כולם יודעים מה קורה בינואר?
1
Replying to @netanyahu
הכי שקרן ביקום איזה 0 אתה
Replying to @netanyahu
די, נודניק, די.
Replying to @netanyahu
הליצנים האפסים שמפסידים פעם אחר פעם בבחירות ( כן , הם ניצחו עם 62😂😂😂😂) באים לעשות פה רעש .
Replying to @netanyahu
هاشتاخ ناتنياهو_يا_شرموط
Replying to @netanyahu
איזה שקרן ורמאי מרמה גם את אנשי הימין!! facebook.com/groups/bardugou…