ואתה ראש ממשלה? איפה היית כל השנים? למה לא טיפלת בזה? באמת האמנת שאלקיעאן הוא מחבל מדעאש? אתה עד כדי כך מאותגר?
עד שזה לא נוגע לך בעניינים הכי אישיים כלום לא מעניין אותך.
כל עבריין יכול לבוא ולהתבכיין על מערכות החוק, אבל אתה היחיד שאין לו שום זכות תלונה בעניין זה.
ישראל לא קיימה יחסים עם שום מדינה במפרץ בגלל תמיכתן של אותן מדינות בעניין הפלסטיני, רק שתי מדינות ערביות חתמו על הסכמי שלום עם ישראל: מצרים וירדן, אך השנה היא עשתה זאת עם איחוד האמירויות הערביות. זה קרה, זה התהפך