תודה לראש הממשלה על השיתוף! ולכל המגיבים - שמחים שבאתם! כאן תמצאו מינוי שנתי שיחסוך לכם 30%. מוזמנים להצטרף לאתר החדשות הטוב והאמין בישראל
bit.ly/3fkmqqx
נוכל מושחת! עסוק רק בלתקוף את רשויות החוק ועל הדרך שתישרף המדינה. אכפת לך רק מעצמך ואתה נכשלת בטיפול בקורונה! אבל אנחנו לו ניתן לך להמשיך להרוס את המדינה. לך לכלא כבר!
כל מה שקרה ליעקוב אבו אלקיעאן (מסע שקרים והשמצה של אזרח ערבי שאתה אישית לקחת חלק בו) אינו קשור לתיקים שלך ולמשפט נגדך...
אבל נייס לראות שהתחלת לצייץ את הארץ
מי יושב בלשכת ראש הממשלה כבר עשור?
מי מינה את כל אותם "מושחתים" לכאורה?
אתה בא להתבכיין לנו על האנשים שאתה מינית? אם הם מושחתים - אתה אחראי!
אתה שקרן. אתה מסית. אתה מושחת. אתה מסואב. אתה נאשם בפלילים. אתה חירבת את המדינה והאזרחים. והגיע זמנך ללכת הביתה.
#ביביהביתה#ביביתתפטר