אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!

Sep 8, 2020 · 6:21 PM UTC

837
454
109
4,259
Replying to @netanyahu
נוסע להשקת האייפון החדש? איזה מלך! gadgety.co.il/257927/apple-e…
1
Replying to @netanyahu
יישר כח. עלה והצלח. ולואי ונזכה למזרח תיכון חדש אמיתי❤
2
Replying to @netanyahu
תיקח את כה כמה אנשים רציניים שלא תעשה תעוייות העם לא מאמין .
1
1
Replying to @netanyahu
אתה גאה? בזכותך אנחנו שוברים שיאים מדי יום !!! ynet.co.il/article/rJ3nT4B4D…
1
Replying to @netanyahu
תזמין איתך 5000 נדבקים לשבת במדשאה?
1
Replying to @netanyahu
מקדימים תרופה למכה. כנראה שטקס בבית הלבן בהשתתפות מלך המשיח ורעייתו שתחייה- יסייע לביביסטים לבלוע את הגלולה המרה של עוצר בחגים .
2
Replying to @netanyahu
זה כבר משעמם אותנו
Replying to @netanyahu
נורא מרגש!!!
1
Replying to @netanyahu
מעניין מה ימצאו השבוע שאכלת מסטיק בשיעור טבע שהיית בן 14
Replying to @netanyahu
אל תביא איתך קורונה אה רגע, מאוחר מדי