אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!

Sep 8, 2020 · 6:21 PM UTC

837
454
109
4,259
Replying to @netanyahu
מתי אתה חותם הסכם כישלון עם וירוס הקורונה?
Replying to @netanyahu
איזה מנותק אתה. אותנו תשים בסגר ואתה תצא לוושינגטון. אתה שמעון פרס החדש
Replying to @netanyahu
חייבים לתת לך פרס נובל!! מלך ישראל 💙💙
1
10
Replying to @netanyahu
אנחנו לא
2
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר !!!!
4
Replying to @netanyahu
אנחנו גאים להישאר בסגר.
3
Replying to @netanyahu
שלום תמורת שלום לסיפוח. שלום תמורת מטוסים לאמירויות .
2
40
Replying to @netanyahu
בהצלחה אלוף עולם "צבא העם" איתך לאורך כל הדרך!
1
26