אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!

Sep 8, 2020 · 6:21 PM UTC

837
454
109
4,259
Replying to @netanyahu
תלך עם הביצים
1
Replying to @netanyahu
תהיה לחיצת יד?
1
Replying to @netanyahu
שרה ויאיר גם באים ? העיקר שהמדינה בסגר ,ואתה עושה חופה משפחתית !!
1
Replying to @netanyahu
נשמח מאד אם אתה והפטרון שלך, הקוקו כתום השיער, תדבקו בקורונה שהבאתם על אזרחי המדינות שלכם.
1
Replying to @netanyahu
לא קורונה,לא מעניין
1
Replying to @netanyahu
Tynkä sopimus tulossa.Sopimukset pitäisi olla kaikkien kansojen yhteisiä sopimuksia muuten syntyy eriarvoisia yhteiskuntia ,kyllä isot päättäjämaat ovat ajatuksiltaan kääpiöitä,ei ole salatiedettä.
1
1
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה, בבקשה ממך כבד את מעצבי דעת הקהל מהשמאל שביקשו לקרא לזה "נורמליזציה" ולא "הסכם שלום" וזאת מחשש שפתאום המהונדסים ירגישו ויבינו שסה"כ טוב פה. בהצלחה רבה! ותמשיך בעז"ה לייצג נאמנה אותנו אזרחי ישראל.
3
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
1