אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!

Sep 8, 2020 · 6:21 PM UTC

837
454
109
4,259
Replying to @netanyahu
שלום ולא להתראות.
1
10
Replying to @netanyahu
אמרת היסטורי, נרגעתי
1
Replying to @netanyahu
ענק.
1
Replying to @netanyahu
אני גאה בך שאתה המנהיג שלנו! כן ירבו הסכמים מבורכים כאלה...
5
Replying to @netanyahu
תעשה טובה, את אשכנזי וגנץ תשאיר בארץ,
1
Replying to @netanyahu
נפלא. תביא שלום, תביא שגשוג. אבל גם תביא ניקיון כפיים. תתפטר.
1
2
Replying to @netanyahu
שיהיה לשנה טובה. תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה💖
5
Replying to @netanyahu
בהצלחה ראש הממשלה היקר שלנו! עם ישראל שם אותך שליח מצווה להביא את השלום והשגשוג לארצנו! הצלחתך הצלחתנו תודה רוה"מ
2
Replying to @netanyahu
קח את גנץ ואותי...יש מקום?
1
1
Replying to @netanyahu
פליזז אל תחזור!
1