אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות!

Sep 8, 2020 · 6:21 PM UTC

837
454
109
4,259
Replying to @netanyahu
קלאסי, בורח בדיוק כשהמדינה נכנסת לכאוס
23
2
96
Replying to @netanyahu
אני יכול לבוא איתך?
5
16
Replying to @netanyahu
לכשתחזור מהמדינה האדומה נא להיכנס לבידוד ולא לזייף בראש השנה כמו שזייפת בפסח
15
1
2
118
Replying to @netanyahu
well, you do need some good news right now.
2
Replying to @netanyahu
כל הכבוד👏👏👏👏 עושים שלום בטוח, שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה!
1
6
58
0
Replying to @netanyahu
בבקשה, אדון ראש ממשלה, סע ואל תחזור.
55
Replying to @netanyahu
היום היתה כבר הופעה הסטורית עם התנצלות הסטורית והתקפה היסטרית על אוכפי החוק. אז עוד טיסה הסטורית לשלום הסטורי כבר קטן עלינו.
13
Replying to @netanyahu
נהדר. תשאר שם, אנחנו נסתדר.
7
Replying to @netanyahu
אפשר לבוא גם? ❤️
1
20
Replying to @netanyahu
קח אותי איתך🙏🏻
1
1