אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
תפסיק לחזק ותתחיל לעבוד. כלכלית, בריאות וחברתית
Replying to @netanyahu
אין עליך ביבי היקר חזק ואמץ !!!
Replying to @netanyahu
השתגעת?! לחבק? מאות אלפי נדבקים!
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה מנדלבליט מבשל לך נבצרות... בבקשה תעיף אותו כבר ויפה שעה קודם
Replying to @netanyahu
תתפטר יא כושל@netanyahu
Replying to @netanyahu
ביבי תעשה כבר סגר ! המצב בבתי החולים לא יאפשר להם לתפקד אם לא יהיה סגר! תעשה סגר עד שהמצב במדינה לא חוזר לקדמותו לא נפתח כלום!
Replying to @netanyahu
לא מאמין למילה שלך