אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
3
2
0
Replying to @netanyahu
נו באמת ראש ממשלתנו היקר והכישרוני, אתה באיחור של מספר חודשים. ראה את היורש העתידי שלך...מקדים אותך בצעד לא אופייני לך במספר צעדים
3
Replying to @netanyahu
Tweet from בני רוזנטל (@bnyiroz) בני רוזנטל (@bnyiroz) Tweeted: בחדרה אין קורונה בזמן שהחרדים כרגע תקועים בסגר אכזרי nitter.vloup.ch/bnyiroz/status/1…
בני רוזנטל
בחדרה אין קורונה בזמן שהחרדים כרגע תקועים בסגר אכזרי
1
1
1
3
0
Replying to @netanyahu
קצת קונטקסט היסטורי לידיעתם של הביביסטים: העיר בית שמש קרויה כמובן על שמו של שמש העמים, ביבי בלפור הראשון לשמו, עיר ואם בישראל שהוקמה לאחר ששמש העמים גירש במו ידיו, עם קומץ לוחמים מחטיבת הראל של האצ״ל, מעטים מול רבים, את הכובש הבריטי והמשת״פים ממפא״י מבקעת הר-טוב.
2
Replying to @netanyahu
באת בשביל החרדים. כל היתר ספורים
Replying to @netanyahu
שקרן ונוכל. אנחנו לא צריכים אותך יותר!
1
2
Replying to @netanyahu
ככה לא עוברים את זה ביחד
1
1
Replying to @netanyahu
עלק באתי לחזק את התושבים🤣🤣🤣🤣 מתי היית בדרום לחבק את התושבים???
3
Replying to @netanyahu
עליזה לבשה שחור כאות הזדהות.עם הדגלים השחורים, לא שמת לב?
1