אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ
Replying to @netanyahu
בוא...אתה בסיור בחירות...
Replying to @netanyahu
שקרן מגעיל איזה 0 אתה
4
Replying to @netanyahu
פחחחחחחחחחחחחחחח "נעבור את זה יחד"? זה האחיין של "מכל העולם מתקשרים"?!
1
2
Replying to @netanyahu
איתך זו תבוסה מובטחת. הציבור איבד אמון בך.
Replying to @netanyahu
עדויות של לקוחות מרוצים: "אנחנו שותפיו הקואליציוניים של ראש הממשלה והתעייפנו מלקפל אותו ידנית אחרי כל סחיטה. מאז שרכשנו את מקפל הכביסה המהיר השתנו חיינו ללא הכר. מומלץ בחום גם לאופוזיציה."
1
Replying to @netanyahu
Win because of only 2 reasons, God of Israel, Father Jesus Christ, and us, because we believe in him, we do like what Mamma said, do what he tells you to do. love you Sisters👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨Brothers! re d'Israele. Viva Maria! Thanks be to God the Father of Israel. peace, love, mercy Gesu.