אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
אף אחד לא מאמין לו- גם אלה ש״עושים את עצמם״ והאספסוף...
Replying to @netanyahu
תתפטר.
Replying to @netanyahu
Ik denk; wat zegt hij nu toch weer allemaal. Dus maar eens op vertalen geklikt. Hoop dat het erop lijkt maar misschien zei u heel wat anders.
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים!!! צדק לאיאד!!!
Replying to @netanyahu
מצפים לעזרתך תושבי אשקלון
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
הרי אתה עשית את הנזק. מה שתוכל לעשות כדי לשפר הוא לזוז הצידה. לך כבר
Replying to @netanyahu
אל תחבק ואל תחזק. תשחרר ותתפטר- אתה כישלון.
Replying to @netanyahu
שווה צפייה!!! החלק השני החשיפה של @amit_segal תיק 2000 ת.נ.צ.ב.ה! #פרקליטות #משטרה #חדשות #תיק_2000 #תם_הטקס
3
Replying to @netanyahu
באת לחבק, יצאת בוכה על מערכות החוק.
1
2