אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
נראה לי יש כמה וכמה תושבי ישראל שלא כל כך מעוניינים בחיבוקים שלך והיו מעדיפים את התפטרותך המיידית
1
Replying to @netanyahu
בית שמש עיר אדומה , לא קשור לקורונה mako.co.il/news-israel/2020_…
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה השקוע עד צוואר בתיקים פלילים אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים כי קיים חשש אמיתי שהוא יכריע על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי. הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה
2
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה השקוע עד צוואר בתיקים פלילים אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים כי קיים חשש אמיתי שהוא יכריע על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי. הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה. לך כבר, לך
2
Replying to @netanyahu
בינתיים כל הערים בארץ הפכו להיות עיר אדומה והסגר הקרוב מגוחך ולא יביא לירידה משמעותית בתחלואה. אם אין לך ביצים להגיד שצריך תפילות יחידניות כמו ספורט יחידני אז בשביל מה שמו אותך לקבלת החלטות
1
Replying to @netanyahu
לך הביתה. לא מאמינים לך לאף מילה. שררן משוקרן שקרניהו
2
Replying to @netanyahu
שרן משוקרן שקרניהו הביתה
1