אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
נכשלת במבחן הגדול שלך אתה כישלון . תתפטר.
Replying to @netanyahu
אז? אתה רוצה מחיאות כפיים שאתה מסייר? בגלל הניהול הכושל שלך במשבר הקורונה, הגיעה המדינה למצב ההרסני הזה של הרס הבריאות, הרס הכלכלה ובנוסף בגלל כתבי האישום הפלילים נגדך אתה גם מסית נגד מערכת אכיפת החוק. אתה הרי טוען שאתה מסכן וחף מפשע? תתמודד עם ההאשמות בביהמ"ש. למה את מפחד?
Replying to @netanyahu
מכל העולם נוהרים לישראל ללמוד איך לא להתמודד עם מגיפת הקורונה.
Replying to @netanyahu
צודק ! ביחד ננצח ונביא ליציאתך מבלפור
Replying to @netanyahu
עוד פעם. תכנית בנט רק באיחור של כמה חודשים חחחח גם בסיורים ככה חחחחח
ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, סיפרה לי כרגע על היוזמות הנהדרות בבית שמש: 1. קניון וירטואלי של עסקים מהעיר. תושבי בית שמש קונים מעסקים מקומיים: buyshemesh.co.il/ 2. דרייב אין להופעות. 3. מערך התנדבות המוני. כל הכבוד! זה הזמן ליוזמות מקומיות! #מסע_הפרנסה
Replying to @netanyahu
אנחנו נעבור את זה יחד וננצח, אתה לא תורם לעניין.
Replying to @netanyahu
מעניין אם תגיע לבקר באחת מ30 וכמה הרשויות הערביות שברשימת הישובים האדומים @netanyahu
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
כל הכבוד תמשיךהעם איתך כל הזמן אל תחשוש