אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה ראינו היום בערב בטלויזיה כינאין שום סגר הציבור מצפצץ על ההנחיות חנויות פתוחות המוניי אנשים ברחובות לא יהיה כנראה מנוס מהטלת סגר על כל המדינה
1
Replying to @netanyahu
اعمل في الخارج أيها المخنث
Replying to @netanyahu
חלאה לך חבק את 4 הנכדים רק ילד זיין והעבריינית מעמיינים אותך זבל