אני בסיור עבודה בבית שמש שהוגדרה כעיר אדומה. קידמנו היום את הפעולות שיחזירו אותה להיות עיר ירוקה. באתי לחבק ולחזק את התושבים וגם את כל אזרחי ישראל. אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים, אבל אנחנו נעבור את זה יחד וננצח.

Sep 8, 2020 · 5:23 PM UTC

95
70
3
711
Replying to @netanyahu
ביבי אז אתה באמת נוסע משם לאום אל חיראן להתנצל? או שסתם חירטטת.
Replying to @netanyahu
לך לעזאזל איש מושחת. נוכל ורמאי.
3
Replying to @netanyahu
ביבי, פעמיים הייתי בבלפור, תמיד עם הטלפון עליי ועם אפליקציית המגן עובדת עם כל ההרשאות הנדרשות. תסתכל על הצילומים שמפגינים מעלים לרשתות החברתיות, המוווון אנשים מצלמים, גם במצב טיסה השב"כ יכול לאכן את המכשירים.
2
Replying to @netanyahu
רה״מ, לחבק זה מסוכן, שמור מרחק חברתי. אגב נזכרתי, זה לא אתה שנכשל בניהול משבר הקורונה, שהפך 40 ערים לערים אדומות. אז במקום לסייר בבית שמש לך תסייר לאורך חוף הים בקיסריה ואל תחזור לבלפור.
4
Replying to @netanyahu
Be Together and you will overcome!🙏🏼💙✨
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה רות דוד ניצלה מעונש חמור בזכות השחיתות שלה ובזכות המושחתים שהצילו אותה .את זה הם מסתירים ולך תופרים שלושה כיתבי אישום שיקריים ונקמנים שאין בהם כלום חוץ משינאה לך כי אתה עומד איתן ואנחנו מצביעך העכשנים שלא נעזוב אותך בידי החייטים..
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים אל תשכח
Replying to @netanyahu
ממש סיור עבודה...אולי יותר בכיוון של קמפיין בחירות.