נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.
107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

49
51
4
593
Replying to @netanyahu
אין כבר כל כך הבדל..