נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.
107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

49
51
4
593
Replying to @netanyahu
ישראל מתחילה להיראות כמו אפריקה.
11
Replying to @netanyahu
סליחה אדוני, ישראל מעולם לא היתה שייכת לאפריקה ואפריקה מעולם לא היתה שלנו ואין לנו שאיפות כיבוש נוספות.
Replying to @netanyahu
התכוונת ישראל הופכת לאפריקה
2
Replying to @netanyahu
בקיצור הפכת אותנו לרפובליקת בננות לך!
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים
Replying to @netanyahu
רק שלא ייצא בסוף שחתמת עם צ׳אד שמאל
Replying to @netanyahu
אתה כל יום זורק מאות אפריקנים מהמדינה לא מבין. אתה רוצה אותם כאן.
Replying to @netanyahu
מוצא האדם מן הקוף ...