נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.
107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

49
51
4
593
Replying to @netanyahu
אולי נחזיר אליהם כמה בנים אובדים בהזדמנות זו?
Replying to @netanyahu
לא חשבתי שהשחיתות של אפריקה תגיע באמת לישראל, אבל טעיתי... מותר שם לקבל מתנות מחברים?
1
1
Replying to @netanyahu
בהחלט. באים מכל אפריקה ללמוד אצלנו מה זה רפובליקת בננות למופת.
1
3
Replying to @netanyahu
מבחינת הנורמות הציבוריות והשחיתות שלטונית אנחנו כבר מזמן מזמן מזמן שם
2
Replying to @netanyahu
לשם שינוי אתה צודק ואומר אמת - ישראל מתחילה ממש להזכיר את אפריקה (שחיתות, פילוג, מצב כלכלי רעוע וכו) הודות לשלטונך ארוך השנים
8
Replying to @netanyahu
אולי ננסה הפעם באוגונדה? כי את ישראל כבר הרסת...
Replying to @netanyahu
יאללה שרל׳ה, בואי לאפריקה...
Replying to @netanyahu
הפעם אתה צודק. ישראל מתנהלת כמו אפריקה. אוגנדה זה כאן בראשות ביבי (לא) אמין.
2