נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.
107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

49
51
4
593
Replying to @netanyahu
ישראל חוזרת לכלכלה של תפוזים. וראש הממשלה ובנו ממשיכים לשסות ולהסית נגד אזרחים.
4
Replying to @netanyahu
אתה מתכנן חילופי אוכלוסיות? כי ככה זה נראה מהזווית שלנו.
1
1
60
Replying to @netanyahu
אפריקה כבר פה חביבי
Replying to @netanyahu
רה״מ זה מאוד חשוב, רק שיותר חשוב זה ניהול משבר הקורונה, שדבקה בניהול הקורונה נכשלתה טוטלית. הכישלון מזכה אותך בהתפטרות מהתפקיד.
Replying to @netanyahu
האם הווטו של עוכרי ישראל מאירופה להעברת שגרירות סרביה ותת מדינה בשם קוסובו יצילנו מהכנרת קוסובו? אז נגיד ניצלנו מהגחמה הזדונית של ביבי לייצר לנו מדינה פלסטינאצית במתכונת קוסובו ונגיד את ברכת הגומל ונזכיר לטובה את עוכרי ישראל שפועלים מטעמים נפשעים, אבל לעתים מביאים תועלת.
Replying to @netanyahu
תן גם להם f35
Replying to @netanyahu
בררת קודם אם הם בצ'אד הנכון של המפה הפוליטית?
Replying to @netanyahu
The Cd of Music ABBA Pater Noster from San Giovanni Paulo Secondo, Santa Maria Stella Maris song lyrics in stupore dell tutto il creato hai generato il tua salvato. The music tune beat from Africa, pura verita, re d'Israele!
1
Replying to @netanyahu
Hallelujah! We give God glory for this great news. Africa needs Israel and Israel needs Africa a land of opportunities!
Replying to @netanyahu
ישראל חוזרת לאפריקה- לא בטוח. אפריקה חוזרת לישראל- אין ספק. רוברט בוגאבה כבר כאן.