נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
תתפטר!
1
Replying to @netanyahu
אני...אני....אני....אני... GO TO HELL
Replying to @netanyahu
जय हिन्द सर 🙏 🙏
1
Replying to @netanyahu
כשביבי מתחיל להמציא מדינות
Replying to @netanyahu
שקרן
1
Replying to @netanyahu
למה שלא תיסע לבקר שם ותעזוב אותנו בשקט
1
Replying to @netanyahu
אתה לא אמיתי! את מי זה מעניין?
Replying to @netanyahu
צ'אד? פאקינג צ'אד? פחחח נגמרו ההישגים הא? תיכף תכריז על הסכם שלום עם לסוטו
2