נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
אני קורא את החנטריש בטטה שאתה כותב ושואל את עצמי : מה אין לנוכל הזה משפט עם האשמות חמורות? מה אין תחלואה הכי גדולה בעולם? אין משבר כלכלי בלתי נתפס? ואתה? כרגיל מוליך שולל איפה שרק ניתן.
Replying to @netanyahu
Wow! Congratulations
Replying to @netanyahu
כשתשתחרר מהכלא אולי נמנה אותך קונסול שם לכל החיים. עדיף לך ולמדינה.
Replying to @netanyahu
מעניין לנו את התחת עם מי שדיברת וקשרת קשרים..אתה חי בסרט.. יאללה תתפטר!!
Replying to @netanyahu
PM MODI AND PM NETANYAHU, TRUE FRAINDS