נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
מעתה תוכלו לטוס לצ'אד מעל קוסובו דרך השמיים של ערב הסעודית פינת האמירויות!!!
3
10
Replying to @netanyahu
דנתם בכוח עבודה זול, שחיתות וסחר בסמים?
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
2
Replying to @netanyahu
למה הוא בלי מסכה?
Replying to @netanyahu
עם יושב ראש הקיבינמט מתי אתה נפגש לך לעזאזל כבר משחית הארץ הזו
2
Replying to @netanyahu
מכירת החיסול בעיצומה
Replying to @netanyahu
נכשלת. תתפטר.
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה השקוע עד צוואר בתיקים פלילים אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים כי קיים חשש אמיתי שהוא יכריע על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי. הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה. לך כבר, לך