נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
אם ראש שירותי המודיעין זה האלי כהן שלהם, עובדים עליך.
Replying to @netanyahu
רק נציגי מדינות מושחתות נפגשים איתך, מעניין למה??
Replying to @netanyahu
תקשיב....אתה כל כך מנותק ממצב המדינה והעם שזה כבר מפחיד. על זה אומרים שנאשם בפלילים לא יכול לנהל מדינה. אבל אתה בניגוד לקודמיך, מתעקש בצורה אובססיבית להשאר בשילטון וגורר מדינה איתך ביחד לתהום. למה אתה מפחד להתמודד עם כתבי האישום הפלילים נגדך? אולי אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים?
Replying to @netanyahu
אל תשכח לתת להם עצות חכמות לגבי ההתמודדות עם נגיף הקורונה...אחה חזק בזה
Replying to @netanyahu
מחפש לטוס ליעדים אקזוטיים חדשים? יעדים שיקבלו מושחת ממדינה אדומה?
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
0
Replying to @netanyahu
חבל על המאמץ המיותר. מושחת שכמוך לא יקבל פרס נובל. מקסימום פרס האסיר המצטיין.
Replying to @netanyahu
הוא מהצ'אד של החתן או מהצ'אד של הכלה ?