נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
נכשלת, לך הביתה
5
Replying to @netanyahu
מוצש בבלפור מעיפים את המושחת מהחיים שלנו
1
Replying to @netanyahu
אתה מנותק !!!!!!!
1
Replying to @netanyahu
אל תעדכן את שר החוץ שלא ידליף חלילה
1
Replying to @netanyahu
אולי נתחיל בלבקש מהם ראש ממשלה...
3
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
1
Replying to @netanyahu
״חיי אומה אינם מסלול הישרדות אישי של ראש ממשלה. לראש ממשלה השקוע עד צוואר בחקירות, אין מנדט מוסרי להוביל תהליכים!״. לצד אחד גמרת את האמון במשטרה, פרקליטות, שופטים. לצד השני יש 0 אמון בממשלה. לשני הצדדים רע! אולי תעשה משהו? קח אחריות?! #ביביתתפטר
1
Replying to @netanyahu
אלוף שלנו 💗💗💗💗💗
1
Replying to @netanyahu
לך הביתה מושחת
2