נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
מה לימדת אותם? שאנחנו מדינה שנלחמת הכי טוב בעולם בקורונה? צ’אד ? מה בדיוק נעשה עם המדינה הזאת? אהה- תצביע בעד הסיפוח
1
Replying to @netanyahu
לך מפה מושחת
2
Replying to @netanyahu
איזה נשק יש בהסכם עם צ׳אד מה הם מבקשים בתמורה ???
1
Replying to @netanyahu
The way you have shed the blood of Muslims You will have to account for this in the court of Allah