נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Following the resumption of relations with Chad, we discussed the appointment of ambassadors and the opening of missions, including the possibility of opening an embassy in Jerusalem. Among other things, we discussed strengthening cooperation between Israel and Chad in a variety
Replying to @netanyahu
אני מקווה שההסכם כולל הסכם החזרה של המסתננים (או לפחות חלקם...)
1
1
Replying to @netanyahu
לא מעניין@netanyahu נכשלת תתפטר
2
Replying to @netanyahu
איזה מזל, מעל 3000 נדבקים ביום, 90 מיליארד גירעון, עסקים קורסים, מע' הבריאות בשפל, עדין אין מערך אפידומולודגי. ישראל מנקודת המוצא הטובה בעולם הגיעה למקום הגרוע בעולם, והכל בגללך, איש מושחת שבורח ממשפט. אבל צ'אד אומרים לכם.... נכשלת, בכל פרמטר, לך, גאל אותנו, תתפטר
Replying to @netanyahu
אז אני מבין שהם בצד שלנו 😄 .
Replying to @netanyahu
מה הם הולכים לקבל בשושו דרך בן דוד שלך? טילים לטווח ארוך?
Replying to @netanyahu
נתניהו אוהבים אותך !!!
Replying to @netanyahu
עושה הכל חוץ מלטפל בבעיות. זה בטח גם ספינוש. שוחד, מירמה, הפרת אמונים. בושה בושה בושה
1
Replying to @netanyahu
איזה צ’אד ימין או שמאל. 😂
2
Replying to @netanyahu
אין לך איזה קורונה ורבע מיליון מובטלים לטפל בהם?
3