נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
הישג פורץ דרך של גבי אשכנזי, כל הכבוד לכחול לבן
2
Replying to @netanyahu
תמיד חלמתי לנסוע לצ׳אד. 🥱🥱
1
6
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים
3
3
Replying to @netanyahu
כישלון ענק מושחת שכמוך
1
Replying to @netanyahu
מלך העולם!!!!! ימותו הקנאים!!!!!!!!
2
Replying to @netanyahu
מצייץ על הכל ועושה הכל כי יודע שהוא עדיין המנהיג הכושל בעולם בטיפול בקורונה. לקחת מדינה עם גבולות סגורים, עם גיל ממוצע צעיר ועם הרבה מודעות לחירום והפכת אותה לגרועה בעולם. כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון! כשלון!
2
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, הציבור חושב שאתה מדינאי מצויין . אבל לצערי אתה מושחת עד היסוד . לכן אין סיכוי שהציבור יתן אמון . לכן לא תקבל ברכות שבהחלט מגיעות לך . לכן תפרוש עדיין בכבוד עם הצלחות אדירות לפני שתובס ותושפל עד עפר ,
2
2
Replying to @netanyahu
תראה אתה פשוט לא מעניין אתה משעמם אותנו
2
GIF
Replying to @netanyahu
עוד יום שגרתי בתקופת הבידוד המדיני האימתני
1
21