נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
אבל למה בלי מסכהההה יא ביבי
Replying to @netanyahu
ישראל גוססת חתיכת נוכל. תדחף את צ'אד אתה יודע לאן. מחר נשמע שהוא פוטר 😂 תפרט לנו במדויק למה הכוונה במגוון תחומים.
2
1
11
Replying to @netanyahu
נפגשת עם רוצחים! אבל כבר מה אפשר לצפות עוד ממך
1
Replying to @netanyahu
שאלת אותו איך לטפל בקורונה? בגלל אפס כושל כמוך אנחנו אשכרה יותר גרועים מצ'אד
1
Replying to @netanyahu
נפגשתי חירטטתי הרסתי את ישראל. את אף אחד לא מעניין מה עושה הנאשם המושחת הנוכל השקרן המסית. נכשלת בטיפול בקורונה. לך הביתה כבר
Replying to @netanyahu
אבל למה לגנוב לרומניה את הדגל, העיקר מאשימים את הרומנים שהם גנבים
1
Replying to @netanyahu
לך מסית לך מושחת. מנצל את הקורונה בכדי לגנוב זמן שידור. ובזמן הזה מסית נגד שלטון החור. אשכרה נבל.
1
Replying to @netanyahu
תעבוד לצ׳אד שמאחורי הסורגים.
Replying to @netanyahu
תביא את ביטיאס לארץ יא זין