נפגשתי היום עם יו"ר הקבינט של צ'אד עבדל-קרים דבי ועם ראש שירותי המודיעין של צ'אד אחמד קוגרי. לאחר חידוש היחסים עם צ׳אד, דנו על מינוי שגרירים ופתיחת נציגויות, לרבות באפשרות לפתיחת שגרירות בירושלים. בין היתר דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לצ׳אד במגוון תחומים.

Sep 8, 2020 · 3:17 PM UTC

107
117
22
1,035
ישראל חוזרת לאפריקה ואפריקה חוזרת לישראל! 🇹🇩🇮🇱
49
51
4
593
Replying to @netanyahu
בקרוב תחזור למציאות מר נתניהו...
1
5
Replying to @netanyahu
זה לא שווה כלום בלי הסכם מקביל עם מוזמביק
Replying to @netanyahu
מה עם קבינט הקורונה זה לא יותר חשוב עכשיו?? עוסק בהכל חוץ מבמשבר?? כזה כשלון לא ראינו מזמן..
1
Replying to @netanyahu
נפגשתי במוצאש עם עבד נערני. מגבני"ק שהימין משבח לאחרונה, גאווה. גיבור הלום דוחף אנשים מהמדרכה אלו שהתפנו לבקשתם למדרכה.. נסוגתי לראות צפיפות אדירה, לאחר מספר שניות הסתובבתי חזרה ראיתי 2 צעירות נדחפות במדרגות, שם איבדתי את זה. חובש קרבי לבנון.חטפתי מנערני
Aviv
0
Replying to @netanyahu
יש שר חוץ במדינה הזו?... @Gabi_Ashkenazi @gantzbe #בחירות2021 במקום שראש ממשלה יתעסק בבלימת הקורונה!!!!
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה מצפצף ומשתין או משתין תוך כדי ציפ צוף נכשלת לך מאיתנו
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לכחול לבן ולגבי אשכנזי שר החוץ, בכמה חודשים הביאו הישגים לאחר קיפאון של שלוש עשרה שנים צחיחות, עלו והצליחו.
Replying to @netanyahu
למה נראה שאתה מנסה לברוח ממדינת ישראל וההתעסקות בה?
3
Replying to @netanyahu
סומכת עליך ראש הממשלה יאמר ליזכותך שאתה עושה הכל לבד אתה אלוף ,המפלגה שכאילו שותפה כפריטטית רק מפריעה,בהצלחה בכל מעשיך