סיור עבודה ברמלה בשני בתי עסק שמתמודדים עם האתגרים הלא פשוטים של הקורונה. חיזקתי אותם והבטחתי להמשיך לעזור מעבר לסיוע שכבר העברנו. אני שוב קורא לכולכם - המשיכו לחזק ולחבק את העסקים הקטנים.

Sep 8, 2020 · 11:55 AM UTC

199
171
25
1,269
0
Replying to @netanyahu
רק עכשיו נפל לי האסימון למה הוא כל הזמן מבקר ברמלה, הוא מתחיל לבדוק מה יש בסביבות מעשיהו... #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
תגידו מה שתגידו. רה"מ נתניהו הוא איש מרשים ואינטלגנט. אני אמנם סולד מהיהירות שלו, ומכך שאינו מפספס הזדמנויות לשקר ולרמות. אבל אוהב לשמוע את התובנות וההשקפות שלו בנושאים שונים. יש הרבה מה ללמוד ממנו.
Replying to @netanyahu
מי צריך ראש ממשלה כשיש את "המחזק הלאומי"!! יופי של עליית מדרגה מ"המנחה הראשי".
Replying to @netanyahu
יפה שחרגת ממנהגך. הבנתי שבדרכ מבקשים מהחברים לקנות מתנות לגברת
22
Replying to @netanyahu
אתה הרסת את העסקים הקטנים
Replying to @netanyahu
אם לבנט לא היו 21 מנדטים בסקרים אז לא היית מוציא את האף מבלפור
Replying to @netanyahu
נראה כמו חיקוי מלאכותי לבנט