Replying to @netanyahu
ביז'ו אנחנו לא פראיירים. כולך לחץ לחץ לחץ. ינואר מתקרב. קבל תזכורת......
Replying to @netanyahu
לא יעזור, בינואר תעמוד למשפט
Replying to @netanyahu
מה דעתך לעבוד קצת, בכל זאת, אתה יודע, קורונה ומיתון, במקום במקום להיות בטוויטר כל הזמן?
Replying to @netanyahu
3400! 3400!! 3400!!!
Replying to @netanyahu
אין לך בושה! עורף סדרתי של ראשי עתונאים וערוצי תקשורת, בוא נשים את הדברים על השולחן, גם אם זה נכון, זה לא מזכה אותך מקבלת שוחד
Replying to @netanyahu
יא 0 עלוב ושקרן
8
Replying to @netanyahu
3392 נדבקים חדשים! ביבי - אתה המחלה שלנו!
6
Replying to @netanyahu
עמית סגל הוא ואריאציה על אימרת קלאוזביץ. הפרשנות היא המשך הטרור בדרכים אחרות.
3
Replying to @netanyahu
למה עם ישראל לא מסתפק בבעל הון שנמצא בשלטון ועומד בראש ארגון פשע?