ראש הממשלה היקר אל תדאג מלכת של צדיקים נעשת על ידי אחרים. כל תופרי התיקים יגיעו בעזרת השם לכלא .כל מי שניסה לחפור לך בור בסופו שהם יפלו אליו תיהיה חזק ושהשם ישמור אותך מאנשים רעים ועין הרע אמן
סגל היה פעם אדם ראוי. משסיגל לעצמו את דיברור בלפור, הוא איבד לגיטימציה.
שיעזוב את העיתונות ויעבור לעבוד בדוברות בלפור.
בלא קשר, פגמים היו ותמיד יהיו בכל הליך.
כולל מתגמדים בהשוואה לשחיתות לכאורה, הנלווית לפעילותך.
תתפטר ותעזוב אותנו לנפשנו. אולי עוד יש תקומה למדינה.