Replying to @netanyahu
מחדל יום כיפור של ניהול משבר הקורונה. רוב העם חושב שאתה נכשלת.
1
Replying to @netanyahu
המחדל הגדול ביותר מאז קום המדינה הוא זה שאתה עדיין מכהן ומה שאתה עושה למדינה האהובה שלנו תתפטר
Replying to @netanyahu
נכשלת - לך הביתה!
6
Replying to @netanyahu
להלן תגובתו של הנשיא ריבלין (אבל מ2003)
1
2
Replying to @netanyahu
נכשלת. לך הביתה.
1
7
Replying to @netanyahu
יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם
1
Replying to @netanyahu
מחדל שאנשים קוראים לביביתון עיתון
4
Replying to @netanyahu
אתה עוד תיתן את הדין על המחדל הזה.
רשלנות פושעת של ממשלת נתניהו: כשאתה נזכר באיחור ליישם את מה שהציגו בפניך לפני חודשים רבים. שסרבת ליישם תכנית טובה רק בגלל זהות המציע, קרדיטים, ופוליטיקה קטנה. תכנית שהיתה מונעת סבל וחרדה של כל כך הרבה אנשים. כשרואנדה, מלזיה וגאורגיה מתנהלים במקצוענות ביחס אליך. תתעוררו!