רק הסתלקותך תאפשר דיון ובדיקה. כל עוד בראש המערכת עומד נאשם חלוט בשוחד, לא ניתן לבצע דיון נקי. מי שטוען אחרת חושף את הפוזיציה: לא מערכת המשפט מעניינת אותו, אלא הנאשם נתניהו.
מצפים לרפורמה עמוקה במערכת הפקידות והרשות השופטת!!!
להחזיר את הריבונות לעם!!!!!!!!!
ועדיף כמה שיותר קרוב לאופן בו זה מתנהל בארה"ב!!!!
שופטים לשלום יבחרו על ידי העם על פי מחוזות.
שופטים למחוזי ועליון יבחרו בועדה פרלמנטרית מיוחדת שתשמש מעין בית משפט למינויים! וכך גם פקידים בכירים!