לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC

333
177
23
1,113
0
Replying to @netanyahu
ביבי , האסימון שבסוף ייפול
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅🤣 ומה אתה עושה?? לך הביתה יש כבר מחליף!!
1
Replying to @netanyahu
חחחחחחחיליחחחחח!!!!!! מישהו מנסה לנצל משהו לצרכים ולאינטרסים שלו?? לא נכון!! מי זה? תראה לי מיד!
Replying to @netanyahu
אתה זה שיוצר פה אנרכיה. ממנה פרוייקטור ולא ממלא אחר ההחלטות שלו. כל השרים וראשי הערים משתלחים בו ואתה שותק. אתה בושה. מספיק. תודה על הכל וסלאמאת.
1
Replying to @netanyahu
אנרכיה זה כשאיש אחד לא מעביר תקציב עבור תשעה מיליון אנשים כי הוא צריך נקודת בריחה לבחירות כי ככה יוכל להימלט מאימת הדין. אנרכיה זה להתנהל שנתיים בלי מפכל, בלי פרקליט מדינה, בלי תקציב. אנרכיה זה לסגור מדינה שלמה ולא ערים אדומות כדי שתומכי שחיתות לא יערקו למתחרים . זאת אנרכיה
2
Replying to @netanyahu
אדוני, אתה נראה לא טוב, כאילו שאתה מחפש על מי להפיל את האשמה. זה לא משרה ביטחון.
Replying to @netanyahu
נתניהו אתה היחיד המבוגר בשטח סומכת רק עלך כל השאר עושים נפשות ופוליטיקה מזוהמת בקורונה
Replying to @netanyahu
Love u israel u r my favorite @netanyahu ❣️❣️
2
Replying to @netanyahu
אתה מצייץ "לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים"???? אתה???? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 שכחת שאתה עדיין בבלפור אך ורק בגלל הניצול הציני שלך למגיפה???
1
49