לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC

333
177
23
1,113
0
Replying to @netanyahu
הפוליטיקאי היחיד שמנצל את משבר הקורונה לטובתו האישית זה את מר נתניהו.
1
1
Replying to @netanyahu
אחריות זה שכשאדם מואשם בפלילים בתיקים כבדים, אז הוא לא מוכר את המצביעים שלו ואת כל המדינה על מנת לברוח ממשפט ומכלא.
Replying to @netanyahu
הפוסל במומו פוסל. אתה משתמש בקורונה כדי לחמוק מהכלא. הפעלת רכבת אווירית חשאית של חולי קורונה מברוקלין כדי להשאר בשלטון למרות שהפסדת בבחירות.
Replying to @netanyahu
Esse tipo de atitude é no mundo inteiro políticos que ao invés de ajudar fazem é piorar a situação
Replying to @netanyahu
כל החיים שלך זה ניצול פוליטי ייייבלוף. תמשך לזרוק עלילות דם לאוויר מינידיקטטור.
Replying to @netanyahu
אנחנו יודעים מה הפיתרון לכל הבעיות של המדינה! דובאי!
Replying to @netanyahu
אין גבול ציניות ולספינים! האשם המרכזי בשימוש פוליטי של המגפה זה אתה אדוני ראש הממשלה! אתה! אל תטיף מוסר כי אין לך רסן ואינך מכיר גבולות!
Replying to @netanyahu
כלומניק