לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC

333
177
23
1,113
0
Replying to @netanyahu
תתבייש לך רוה"מ תבקש שיראו לך את בנט ב13 היום . ואם תשאל את רוב האזרחים במדינה הם מאמינים לבנט ולא לך . אתה מדבר על ניצול המגפה ? בושה ! היה לך קשה לפרגן לבנט ? היינו במקום אחר עם היית משתף עימו פעולה ..
Replying to @netanyahu
פוליטיקאים מנצלים את המגיפה? לא יכול להיות... אתה כל כך עלוב
Replying to @netanyahu
ואתה לא מנצל את המגפה לצרכים פוליטיים? מה זו ההתקפלות מול החרדים למשל?
Replying to @netanyahu
אחד המצחיקים שלך
Replying to @netanyahu
ולצערי אתה הפולטיקאי היחיד שעושה זאת🙁
1
Replying to @netanyahu
אתה גדול הציניקנים. וכנראה האדם הכי שקרן בעולם. תתפטר.
2
Replying to @netanyahu
חחחחחחחחחחחחחח
Replying to @netanyahu
די לשקרים !
1