לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC

333
177
23
1,113
0
Replying to @netanyahu
😂🤣😅😆😂🤣😅😆 הבן אדם שהכי ניצל לרעה ולצרכים פוליטיים את המגיפה, טוען שאחרים מנצלים אותה. כמה הזוי!
1
4
Replying to @netanyahu
אתה כבר ארבעה חודשים מנסה להילחם בקורונה ובמשבר הכלכלי באמצעות ספינים. לא נראה שהוירוס והכלכלה מתרגשים ממסיבות העיתונאים החלולות שלך. תן למישהו שיודע לנהל ולך תעבור קצת על חומרי החקירה שלך
Replying to @netanyahu
מה אנחנו לא באנרכיה?, אובדן אמון בראש הממשלה ובהנהגה אין אנרכיה גדולה מזו
Replying to @netanyahu
הגיע הזמן ללכת הביתה, נכשלת!
Replying to @netanyahu
אתה הפכת את זה לפוליטי לא מאמינים לך. סגר? שיהיו 2 מליון מובטלים?
Replying to @netanyahu
מומש בבלפור . עד שתלך .
Replying to @netanyahu
ביבי ירדת לדרגת זבל... מאשים את ראשי האופזיציה במוות של אזרחי ישראל!!!!! אתה ראש הממשלה הם ימותו במשמרת שלך !!!! אפס נוכל שקרן וחרא של בנאדם