לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC
333
177
23
1,113
0









