לצערי פוליטיקאים מנסים לנצל את המגיפה לצרכים פוליטיים. ראשי האופוזיציה חייבים לגלות אחריות ולא לגרור את המדינה לאנרכיה שתביא לעוד חולים ועוד נפטרים. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:40 PM UTC

333
177
23
1,113
0
Replying to @netanyahu
תסתכל לפעמים במראה. טיפ לחיזוק המודעות העצמית
1
Replying to @netanyahu
מרוב זגזוגים ומסרים עלולים אתה כבר מבולבל ולא זוכר את מי להאשים . היחיד שמנצל את הקורונה לצרכיו הפוליטיים הוא אתה !
8
Replying to @netanyahu
לצערי ראש הממשלה מנצל את המגיפה כדי להתחמק ממשפט
9
Replying to @netanyahu
לא יודע אם סיפרו לך, תפקיד ראש הממשלה הוא להנהיג. אתה לא מנהיג, אתה מובל. אפס לקיחת אחריות, אפס אמירת אמת. רק מחפש על מי להטיל את האחריות. אני בוש ונכלם שאדם כמוך עומד בראש המדינה שלי.
Replying to @netanyahu
לצערה ודאבונה של מדינה שלמה פולטיקאי אחד מנצל את המגיפה לצרכיו המשפטיים. גלה אחריות תתפטר!
12
Replying to @netanyahu
יש רק פוליטיקאי אחד שעושה את זה - אתה!
20
Replying to @netanyahu
לא סוגרים טלפונים. התבלבלת! סוגרים אותך במצור, שתתרגל למעשיהו. עושים לך הכנה לסגר ממושך. תגיד תודה. אתה מושחת, מנהל כושל, נאשם בפלילים, מסית, מפלג, משסה, שקרן בלתי נלאה, מהרס ומחריב את הארץ. תתפטר!!
5
Replying to @netanyahu
חסרי אחריות, מרעילי בארות