מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
נאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה - אמרת את זה בעצמך. גלה אחריות! תתפטר! אה,לא? למה לא?
1
3
Replying to @netanyahu
best wishes from BIAFRA
4
7
Replying to @netanyahu
אתה אשם! רק אתה אשם! לך הביתה, כשלון!
2
19
Replying to @netanyahu
ביבי הביתה
1
25
Replying to @netanyahu
אם היית מקבל את תכנית בנט בזמו לא היינו במצב הזה! לא קונים את הבלופים מבלפור!
2
8
Replying to @netanyahu
כולם אשמים חוץ ממך האופוזיציה נכשלה במלחמה נגד הקורונה. אולי תתחלפו מה אתה אומר ביבי?
14
Replying to @netanyahu
הרבה יותר פשוט שאתה תגלה אחריות ותתפטר. הנזק שאתה גורם בניהול הכושל שלך גדול מנשוא. רק אתמול נכנעת לחרדים והגדלת את הסיכוי לסגר כללי שגם הוא לא יעזור אם אתה תשאר. אתה שם את טובתך האישית לפני טובת המדינה וזה מסכן את כולנו. #ביביתתפטר
8
Replying to @netanyahu
נמאס לי להתבייש בראש הממשלה שלי.
1
1
13
Replying to @netanyahu
תתפטר
4
62