nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
Niv Lilien 🏴 🇮🇱 🎗️🇮🇱
@nivli
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
נאשם בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה - אמרת את זה בעצמך. גלה אחריות! תתפטר! אה,לא? למה לא?
1
3
Chim Bestie 💎
@chimbestie
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
best wishes from BIAFRA
4
7
הדר סגל Hadar Segal 🇮🇱
@hadarse
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
8
GIF
הדר סגל Hadar Segal 🇮🇱
@hadarse
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה אשם! רק אתה אשם! לך הביתה, כשלון!
2
19
הדר סגל Hadar Segal 🇮🇱
@hadarse
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
ביבי הביתה
1
25
Tzach
@tzach991
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אם היית מקבל את תכנית בנט בזמו לא היינו במצב הזה! לא קונים את הבלופים מבלפור!
2
8
אלברט פלאצו ⚽️🇫🇷🏆
@AlbertPlazzo
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
כולם אשמים חוץ ממך האופוזיציה נכשלה במלחמה נגד הקורונה. אולי תתחלפו מה אתה אומר ביבי?
14
BarakSh1932
@BSh1932
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
הרבה יותר פשוט שאתה תגלה אחריות ותתפטר. הנזק שאתה גורם בניהול הכושל שלך גדול מנשוא. רק אתמול נכנעת לחרדים והגדלת את הסיכוי לסגר כללי שגם הוא לא יעזור אם אתה תשאר. אתה שם את טובתך האישית לפני טובת המדינה וזה מסכן את כולנו.
#ביביתתפטר
8
Maayan Yamin 🇮🇱
@MaayanYamin
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
נמאס לי להתבייש בראש הממשלה שלי.
1
1
13
Ronel Adani
@RonelAdani
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
תתפטר
4
62
Load more