מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
דמי רבין זועקים אליך מין האדמה! צא איש רע ומושחת. לך הביתה ביבי נתניהו. די כבר.
Replying to @netanyahu
אתה בושה
Replying to @netanyahu
1000 הרוגים. תתפטר כבר.
1
Replying to @netanyahu
רה״מ, אתה היתה צודק, אם באמת היתה מנהל את המשבר. התוצאות בשטח מעידים שניהול משבר הקורונה הוא כישלון ענק. וזה רק הניהול שלך. לא ולא של האופוזציה. הדבר הכי נכון לעשות מצדך, זה להודות שנכשלת ולהתפטר.
Replying to @netanyahu
אתה כשלון. שחקן. לא מנהיג.
1
Replying to @netanyahu
תחלואה מקום ראשון אופוזיציה מיליון מובטלים ומשפחות מרוסקות אופוזיציה . קוסובו אמירויות אני ואני ואני . #בלפור_ארגז_החול
1
Replying to @netanyahu
בכיין עלוב ודוחה. שחרר אותנו כבר.
1
Replying to @netanyahu
אתה תגלה אחריות יא זגזגן! #נכשלתתתפטר
Replying to @netanyahu
גלה אחריות ותתפטר. ויפה שעה אחת קודם