nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
1momzer
@1momzer
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
דמי רבין זועקים אליך מין האדמה! צא איש רע ומושחת. לך הביתה ביבי נתניהו. די כבר.
M1l0bavich
@m1l0s_sw
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה בושה
Dor
@Dor570
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
1000 הרוגים. תתפטר כבר.
1
יעקב
@DbwlE8AGDRIdpRB
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
רה״מ, אתה היתה צודק, אם באמת היתה מנהל את המשבר. התוצאות בשטח מעידים שניהול משבר הקורונה הוא כישלון ענק. וזה רק הניהול שלך. לא ולא של האופוזציה. הדבר הכי נכון לעשות מצדך, זה להודות שנכשלת ולהתפטר.
Oren
@OrenSchnoren
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה כשלון. שחקן. לא מנהיג.
1
katochaya🟣
@katochaya1
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
תחלואה מקום ראשון אופוזיציה מיליון מובטלים ומשפחות מרוסקות אופוזיציה . קוסובו אמירויות אני ואני ואני .
#בלפור_ארגז_החול
1
cricket
@YBezaleli
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
בכיין עלוב ודוחה. שחרר אותנו כבר.
1
Amir
@Amir_D_sharon
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אתה תגלה אחריות יא זגזגן!
#נכשלתתתפטר
OB
@ora0104
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
גלה אחריות ותתפטר. ויפה שעה אחת קודם
שימי חובב
@SHIMIHOVAV
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
שקרן
Load more