אמר האדם שכבר שנים לא לוקח אחריות על שום דבר.
גלה אחריות ותתפטר, אתה הסיבה לאנרכיה, לא ראשי האופוזיציה. יש אנרכיה כי לאנשים אין מושג מה לעשות, והאנשים שאמורים לתת את ההנחיות, עושים צחוק מהעבודה.
לכבוד בינימין נתניהו ראש הממשלה, תתפטר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!