מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
לך כבר נמאסתם
Replying to @netanyahu
Can we get that letter in English? :)
Replying to @netanyahu
צריך להחליף את השמות אחרי ה''לכבוד'' לעצמך
Replying to @netanyahu
אמר האדם שכבר שנים לא לוקח אחריות על שום דבר. גלה אחריות ותתפטר, אתה הסיבה לאנרכיה, לא ראשי האופוזיציה. יש אנרכיה כי לאנשים אין מושג מה לעשות, והאנשים שאמורים לתת את ההנחיות, עושים צחוק מהעבודה.
Replying to @netanyahu
שקרן. זחוח. מסית. נאשם. וראש #ממשלת_הדמים. הדם של נרצחי ונפגעי #מחדל2023 על הידיים שלך. #לך!
Replying to @netanyahu
דיייייי, די להאשים את האופוזיציה במחדלים שלך. קח אחריות! בכל מדינה מתוקנת ראש ממשלה שכשל היה מזמן מתפטר
Replying to @netanyahu
לכבוד בינימין נתניהו ראש הממשלה, תתפטר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
3
Replying to @netanyahu
בחיי רחמים על יש עתיד...מפלגה ללא עתיד
1
1
Replying to @netanyahu
ג🤣ל🤣ו א😂ח😂ר😂י😂ו😂ת הרגת !!!!!
2
4