מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
גלו אחריות??? אדוני ראש הממשלה גלה אתה אחריות ותתפטר!!! זה הדבר הנכון בשעה הזאת.
Replying to @netanyahu
Replying to @AmirHaskel
ביום כיפור אנחנו אומרים "על חטא שחטאנו לפניך...." מציע לביבי להוסיף עוד כמה חטאים לרשימה עם ניואנס קטן: על חטא שחטאתי לפניכם ב: שוחד מרמה הפרת אמונים שקר הסתה שיסוי פילוג שנאה רמיסת מוסדות השלטון ביזוי רשאים להוסיף... #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
אבל אתה לא מגלה אחריות ! למה שמישהו אחר יעשה כך!! @netanyahu תתחיל לקחת אחריות ולשמוע לגמזו כלשונו
Replying to @netanyahu
נראה שמרצ יכולים להתגאות , אינם כלולים במכתב
Replying to @netanyahu
ביבי מלך ישראל כפי שאמר הרב מילובביץ
Replying to @netanyahu
צא דיבוק! קשה לתאר כמה אתה כבר מאוס עלינו. השתלטת על חיינו בכוח, נוכל
Replying to @netanyahu
תגלה אתה אחריות בעצמך ותתפטר. אתה מפלג אתה מנותק אתה כבר לא מבחין בין טוב לרע בכל הקשור לאזרחי ישראל, אתה עסוק בהציל את עצמך מהמשפט ותוצאותיו. עשה לכולנו טובה, לך ועסוק בעינייניך ושחרר אותנו מהעול. אתה יכול לראות את זה בבקשה אישית שלי אליך..
Replying to @netanyahu
אתה זוכר שאתה ראש הממשלה כן ? האחריות עליך. רק עליך.
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים תגלה אתה אחריות ולא לנו מהחיים