מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!

Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC

576
187
56
1,537
Replying to @netanyahu
שכחת את האשם המרכזי:
Replying to @netanyahu
האחריות היא שלך מר נתניהו .
Replying to @netanyahu
דרעי וליצמן גם קיבלו מכתב כזה? לא נרא לי שהכפת להם כ"כ מהנחיות שלך.
Replying to @netanyahu
אחריות? לך הביתה אפס ותן למישהו ישר לשקם את ההריסות שהשארת.
Replying to @netanyahu
גלה אחריות אישית ותתפטר יא כישלון מושחת
2
Replying to @netanyahu
קנייבסקי קיבל מכתב דומה? גם מה זה השנה טובה הזה בסוף, כמו פולניה
Replying to @netanyahu
הם לא סגרו לך את הטלפונים בפרצוף כדי שלא ידבקו ממך? בחיי, לא מבינה מה נהייה ממך עצוב עצוב עצוב
1