nitter
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
@netanyahu
7 Sep 2020
מכתב ששלחתי עכשיו לראשי האופוזיציה. גלו אחריות!
Sep 7, 2020 · 3:31 PM UTC
576
187
56
1,537
Load newest
🇿🇦daniel 🇵🇸
@as_fr91
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
שכחת את האשם המרכזי:
Sayed Mhmd Ali (سيد)
@SayedMhmdAli
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
Fear the God!
Micner Daniel
@dmicnerm
8 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
האחריות היא שלך מר נתניהו .
VovaD🇮🇱🇺🇦
@VovaDbr
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
דרעי וליצמן גם קיבלו מכתב כזה? לא נרא לי שהכפת להם כ"כ מהנחיות שלך.
yssyys
@yssyyssyys
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
אחריות? לך הביתה אפס ותן למישהו ישר לשקם את ההריסות שהשארת.
🎗️Eddie Kopel
@EddieKopel
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
גלה אחריות אישית ותתפטר יא כישלון מושחת
2
miss-geret
@oknuve
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
קנייבסקי קיבל מכתב דומה? גם מה זה השנה טובה הזה בסוף, כמו פולניה
Iris Zemach 💔🎗️💔
@IrisZemach
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
הם לא סגרו לך את הטלפונים בפרצוף כדי שלא ידבקו ממך? בחיי, לא מבינה מה נהייה ממך עצוב עצוב עצוב
1
Iris Zemach 💔🎗️💔
@IrisZemach
7 Sep 2020
Replying to
@netanyahu
הצחקת
Load more